Zamówienia do 130 tys. zł

Zapytanie ofertowe nr 2/2025

 

Ćmielów dn. 5.05.2025 r.

 

Zapytanie ofertowe Nr SP1.2.2025

dotyczące zamówień o wartości szacunkowej niższej niż 130 000 zł netto

 

 

Zamawiający:

Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Krzysztofa Szydłowieckiego

ul. Długa 164

27-440 Ćmielów

 

 

 

Zaprasza do złożenia oferty na: „Remont holu na parterze w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Krzysztofa Szydłowieckiego w Ćmielowie

CPV 45000000- 0-roboty budowlane

 

1.Przedmiotem zamówienia jest „Remont holu na parterze w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Krzysztofa Szydłowieckiego w Ćmielowie”, w budynku szkoły położonym przy ulicy Długiej 164 w Ćmielowie. Zakres robót obejmuje skucie istniejącej posadzki lastryko – 142,12m2, rozebranie boazerii ze ścian, 1012,m2  przygotowanie podłoża i ułożenie gresu o wymiarach 60x60cm w ilości 142,12 m2, wykonanie cokolika o wys. 10cm – 95,62mb, przygotowanie powierzchni, położenie gładzi i malowanie ścian i sufitów 263,63 m2, wykonanie ścianek działowych z płyt GK oraz inne prace opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

 

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 3 do niniejszego zapytania

 

1.2. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zapytaniem ofertowym, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia,  placem przyszłego remontu tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący  prawidłowe, kompletne  i terminowe wykonanie zamówienia.

1.3. Sposób wykonania zamówienia określają: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wzór umowy i zapytanie ofertowe.

1.4. Wykonawca dołączy do formularza ofertowego uzupełniony kosztorys ofertowy.

 

 

2.     Termin realizacji zamówienia: zamówienie należy wykonać w terminie: od 30 czerwca 2025r. do 22 sierpnia 2025r.

 

3.     Opis sposobu obliczania ceny ofertowej:

Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.

Cena oferty powinna być podana następująco: cena brutto (z VAT) w tym: cena netto, kwota podatku od towarów i usług (VAT).

Cena  podana przez wykonawcę w ofercie będzie ceną stałą i nie ulegnie zmianie przez cały okres trwania umowy. Wartości należy podać w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. W cenie ofertowej wykonawca winien zawrzeć wszelkie koszty nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj.: koszty zabezpieczenia placu budowy, koszty przygotowania dokumentacji odbiorowej; koszty doprowadzenia nawierzchni terenu po zakończeniu budowy do stanu pierwotnego;  koszt wywozu i utylizacji odpadów powstałych w skutek prowadzenia robót, koszty organizacji zaplecza i placu budowy wraz z dostarczeniem i niezbędnym doprowadzeniem energii elektrycznej i wody oraz zabezpieczeniami wynikającymi z przepisów BHP i ppoż. i przepisów ruchu drogowego; koszty segregowania, składowania i transportu odpadów oraz wywozu ziemi i gruzu budowlanego, wywozu oraz opłat za czas ich składowania, koszty przeprowadzenia wszelkich wymaganych przepisami prób, badań, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót,  koszty odszkodowań za szkody wyrządzone podczas prowadzenia robót budowlanych,   koszty zabezpieczenia i ubezpieczenia placu budowy i odpowiedniego oznakowania, koszty uzgodnień i zawiadomień gestorów obiektów i infrastruktury wynikającej z wydanych warunków technicznych oraz inne koszty konieczne i niezbędne do poniesienia celem realizacji zamówienia.

 

4.     Kryterium oceny ofert: 100% cena

 

5.      Oferty należy złożyć:

a)     w siedzibie zamawiającego Szkołą Podstawowa Nr 1 im. Krzysztofa Szydłowieckiego, ul. Długa 164, 27-440 Ćmielów – sekretariat szkoły w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Remont holu na parterze w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Krzysztofa Szydłowieckiego w Ćmielowie” lub

b)      pocztą elektroniczną na adres sekretariat@sp1cmielow.pl

 

6.     Oferty należy składać w terminie do: 15.05.2025 r., do godz. 12:00.

Oferty złożone po w/w terminie nie będą podlegać rozpatrzeniu.

 

7.     Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.

 

8.     Termin płatności: w terminie 14 dni od doręczenia faktur Zamawiającemu.

Fakturę należy wystawić na:

Nabywca: Gmina Ćmielów ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów NIP: 661-21-64-776

Odbiorca: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Krzysztofa Szydłowieckiego w Ćmielowie, ul. Długa 164, 27-440 Ćmielów

 

9.     Osoba upoważniona do kontaktu:  dyrektor szkoły Tomasz Neyman, tel. 158616020, (w godz. 8:00 – 14:00), mail. dyrektor@sp1cmielow.pl

 

10.  Inne informacje:

a.     Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

b.     Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

c.     Jeżeli ceny ofert będą przekraczały kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub unieważnienia postępowania.

d.     Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

e.     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

f.      Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń w całości warunków określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

g.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, wycofa się z postępowania lub odmawia podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

h.     Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek z ofert.

i.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty w terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

j.      Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących złożonych ofert, dokonywać oczywistych poprawek omyłek rachunkowych i/lub pisarskich.

k.     Zamawiający zastrzega możliwość zmiany albo odwołania niniejszego ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert bez podania przyczyny.

l.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

 

 

11.  Klauzula informacyjna dotycząca zasad przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie bip.cmielow.pl w dziale prawo lokalne/ ochrona danych osobowych.

 

 

12.  Załączniki:

a)     Załącznik nr 1 – formularz ofertowy

b)    Załącznik nr 2 –  wzór umowy

c)     Załącznik nr 3 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 maja 2025 09:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Tomasz Neyman
Ilość wyświetleń: 47
16 maja 2025 10:39 (Tomasz Neyman) - Dodanie załącznika [zawiadomienie_o_wyborze_oferty.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
05 maja 2025 10:33 (Tomasz Neyman) - Opublikowanie dokumentu.
05 maja 2025 10:32 (Tomasz Neyman) - Zmiana kolejności załączników. (Dokument nieopublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany